logo بیــمه بــاران
صفحه اصلی درباره ما بلاگ تماس با ما

بیمه زندگی ارمغان باران

317
1401/05/14
بیمه زندگی ارمغان باران

این محصول بیمه‌زندگی با نام تجاری بیمه‌نامه ارمغان باران، از نوع بیمه‌های عمر به‌شرط حیات است.

روش کار به این ترتیب است که هدیه دهنده مبلغ اولیه حق بیمه را پرداخت و بیمه ارمغان را به صورت بی‌نام خریداری می­‌کند؛ هدیه­‌گیرنده با ورود اطلاعات (شامل اطلاعات بیمه ارمغان، نام، شماره ملی خود و...) در پورتال بیمه باران (منوی خدمات الکترونیک/ فعال سازی ارمغان)  آن را به نام خود فعال می‌­کند.

نکته قابل توجه این‌که بیمه ارمغان تا قبل از فعال‌سازی می‌­تواند توسط هدیه­‌گیرندگان به دیگران هدیه شود.

هدیه گیرنده به واسطه شناسه پرداخت یکتای تخصیص‌ یافته به بیمه­‌نامۀ خود می­‌تواند در هر زمان و بدون محدودیت در تکرار و تواتر، با مراجعه به پورتال بیمه باران( منوی خدمات الکترونیک/ پرداخت اقساط حق­‌بیمه) با پرداخت‌­های بعدی، به مبالغ پس‌­انداز خود اضافه کند و از مزایای سود تضمین و مشارکت آن بهره­‌مند شود.

در این بیمه‌نامه، هدیه گیرنده از سود تضمینی و علی­‌الحساب مشارکت در منافع ماهیانه برخوردار می‌­شود و در پایان سال در صورت محقق شدن سود مشارکتی بیش از سود مشارکت علی‌الحساب اعمال شده، مابه‌التفاوت سود قطعی با سود اعمال شده به حساب بیمه‌نامه منظور می‌شود. 

 

‌‌ بیمه ارمغان برای سازمان‌ها

 

سازمان­‌ها می­‌توانند برای کارکنان و مشتریان خود بیمه ارمغان (با مبالغ مختلف و متنوع) را خریداری کرده و در مناسبت­‌های مختلف به آنها هدیه کنند.

به این ترتیب سازمان می‌­تواند به موجب یک قرارداد گروهی، در لحظه خرید بیمه ارمغان، قسمتی از ارزش ریالی بیمه را پرداخت ­نماید؛ بیمه باران در مقاطع زمانی مشخص فهرست هدایای فعال شده را به سازمان تقدیم و بقیه مبالغ را دریافت می­‌نماید. بدیهی است در صورت عدم فعال شدن هدایا در دوره زمانی مشخص، مبالغ پرداخت شده به سازمان عودت خواهد شد.

در این قراردادها بسته‌بندی هدیه  و... مطابق با نظر وسلیقه سازمان طراحی و سفارشی‌سازی می‌شود.